Thursday, May 15, 2008

千山万水

周杰倫出了新歌!他是为了奥运而写了这一首《千山万水》。请慢慢欣赏!



这过去的一个星期来我一直在为工作而忙碌着,没什么时间在部落各里写些什么,在此对我的朋友门说一声sorry! 如果你觉得我没有怎么理你也不要太在意,因为我真的真的很忙。现在我忐忑的心情平复了才恍然发现没有处理的事情还很多,又有audit要来调查,真是有点手忙脚乱···

当然,除了工作,还有很多事情。比如说我的脚踏车被弄坏的例子。原本借给Ken骑回CMTL拿钥匙,他却借给别人来骑,害到我的frame坏了。现在要换一个好的aluminium frame要五百块!心好痛啊!我也不想逼Ken还那笔钱,因为我知道数目很高,也不能说完全是他的错···只好suck thumb咯!

I also watched What Happened in Las Vegas with Zhimin and Jiaming today after meeting up with them at Sembawang Camp. I was there for the Supply Workplan Seminar and thought I might as well catch up on old times with them. Turns out that quite a number of them work in 1st Bn! It seems like Ken and I are the only two people who are chucked into a forgotten outpost called MHC. It's not fun when you feel like you are the only 2nd Left in the whole Div doing work only you know how to do.

Anyways, I'm glad I have leave for tomorrow. At least that means that I can rest a little bit. Hahas. Looking forward to the weekend!

No comments:

Post a Comment

 
This blog is best viewed in Firefox 3.6 with 1024x768 screen resolution.