Sunday, October 28, 2007

streamlining.

Seems like it's been a long time since I last blogged! Feels like it, at least...

Well.. a lot has changed actually... For one, I finally sorted out in my brain certain things, and certain ways of thinking. Right now, I must say I'm a little bored, and really don't know what to do with my life, now that I have no object of obsession. It's hard lah. You don't just stop these things.

Anyways, my nose is still unsmelling. I told ma that I'm okae already though... don't want her to worry about me. Guess I'd have to find some way to deal with it. There's just a lil fear at the back of my mind that I would just die of an aneurysm some day like what happened to Ms Tan..... choi!

Anyways, listen to this::

柠檬草的味道
歌手:蔡依林

他们猜我们后来 有没有再见
离席了 才会晓得怀念
突然我记起你的脸 那触动依然像昨天
对自己 我终於也证实某一点
是不是 回忆就是淡淡柠檬草
心酸里 又有芳香的味道
曾以为你是全世界 但那天已经好遥远
绕一圈 我才发现我有更远地平线

我们都没错 只是不适合 
我要的 我现在才懂得
快乐是我的 不是你给的
寂寞要自己负责

毕竟用尽了力气 也未必如愿
总是要 过去以后才了解
突然我记起你的脸 爱不爱不过一念之间
绕一圈 今天的我能和昨天面对面

我们都没错 只是不适合
亲爱的 我当时不懂得
选择是我的 不是你给的
明天自己负责

给昨天的我 一个拥抱 
曾经她不知如何是好
若我们再见 我会微笑
谢谢你 谢谢你 
我尝过爱的好

我们都没错 只是不适合 
我要的 我现在才懂得
快乐是 我的不是你给的 
寂寞要自己负责
我要的 我现在才懂得 
选择是我的 不是你给的
幸福要自己负责
错过的请你把握

No comments:

Post a Comment

 
This blog is best viewed in Firefox 3.6 with 1024x768 screen resolution.